måndag


Tja!
Idag var det som sagt första dagen på jobbet, nu har det börjat på riktigt och jag ska klara mig bra själv, ska alltså inte behöva gå med nån person längre. Och det har väl gått rätt bra, funnits till hands om hjälp behövts, vissa bråkigare än andra.. Men i stort sett så har det varit väldigt lugnt. Vilket jag faktiskt tycker är tråkigt, man går runt där och gör inte ett skit..
Imorgon är det självklart tillbaka fast på morgonturen.. jobbar 7.15 - 12. Älskar att jag har så sköna tider!!!

Idag ska jag beställa biljetter åt mig och morfar till den där atraktionen på globen som heter Globen skyview.. man kan åka upp i en glaskupa på globen och se ut över stockholm.. och eftersom jag och morfar gör något sådant varje sommar så blev det detta i år, ska bli kul!
Ska också möblera om lite i mitt rum har jag bestämt, sover inte alls bra om nätterna längre så tänkte att flytta sängen lite kan hjälpa.. Men att möblera om innebär ju rätt mycket städning också, så får se om det blir idag eller nån annan dag.


globen skyview.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0