Onsdag

Idag vaknade jag med världens huvudvärk så skippade tiokampen. Har legat hemma framför tv och åmat mig till kl två, hatar huvudvärk!!
Sen tillslut gick det över så då följde jag med mamma till tunapark för att köpa lite mat till studenten och en jeanskjol till henne. Hon hittade det hon skulle rätt fort så vi hann ju traska omkring och titta på annat också.. fick med mig en hel del fynd hem. (visar sen)
Nu börjar huvudvärken komma tillbaka igen så får ta mig en alvedon och sen sätta igång med städningen av mitt rum. Måste hinna med att ta en dusch och göra ansiktsmask, hår inpackning och hela köret. Man måste ju ta hand om sig nu innan studenten.


Kan inte sluta testa mössan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0