Tjao

Har varit över hos mormor och sytt upp min kjol lite, och precis när jag är klar gick nålen av (oops!). Försökte som en galning att byta nål men antingen är jag jävligt svag eller så satt skruven väldigt hårt! ..jag tror på alternativ två! Jag hade iaf tänk sy om en klänningen jag hade och göra det till en blus/linnne men nu gick ju inte det.  Var inte så bra på att sy som jag trodde..

Föresten, jag fick reda på kursen jag var på idag att är man 19 år så ska man ha 94,50 eller nått sånt  i lön.. det jublar vi över, högre lön lika med mer pengar. (hade 92.77 förut)

Nej nu ska jag fortsätta äta mina grymt goda (svenska) jordgubbar.

syr för fullt.(ah tills nålen gick av dårå)


Kan ju inte bara äta nyttigheter, måste ju kombinera med lite fett också, right? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0