Tjolahopp

Idag hade jag delad tur på jobbet. Först jobbade jag 8-12 sedan 18-20. Och man kan väl sammanfatta det hela genom att säga att jag inte fick göra ett skit. Vet inte riktigt hur min chef tänkte när jag skulle ta dessa tider, "för det är då det händer mest!" Äsch ta mig i arslet, gjorde det inte alls!! (positiva tjejen här)

Nej men jag tycker fortfarande inte att det är så svårt jobb, men då har jag ju trots allt inte fått va med på allt. Det jag tycker är lite jobbigt än så länge är att det fanns en gubbe som var lite ful i munnen och då vet inte jag hur jag ska reagera. Man ska säga till att det är fel men jag är inte den som vågar skälla ut folk, speciellt inte inför resten av personalen. Jag fick iaf höra från denna "snälla" gubbe att vi först skulle sammarbeta riktigt bra i sommar (det fick mig att känna mig trygg) men sen helt plötsligt två sekunder senare från ingenstans slängde han ur sig "dra åt helvete!".  Då visste jag helt plötsligt inte hur jag skulle reagera utan stod där bara helt röd i ansiktet bara, man kan ju hoppas att han förstod ändå! haha

Nej men detta är bara en liten sak, kommer nog klara mig bra! Lite sorgligt att min favorit-tant från förra gången hade bestämt sig för att gå och dö, tråkigt!! Men är väl sånt som händer, men det kommer inte jag inse förens jag får se en död gubbe eller tant.

Nu ska jag äta frukt och hoppa in i duschen, är ledig imorgon så ska sova läääänge!
Peace!


jag kan inte rå för att jag är snygg! hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0