torsdag = städa badrum

Imorgon är det midsommar vilket fick mig att vilja bättra på brännan lite, gick väl inte direkt sådär jättebra (satt dock bara i nån timme) hatar att jag antingen bara blir röd eller så blir det inget alls, slöseri med tid liksom.. usch!!

Tidigare idag sa pappa att mamma ville att jag skulle städa glasskivorna i badrummet, men jag trodde ju förstås att pappa skojade när han berättade det. men jag var ju dum nog så att jag ringde och frågade mamma, och tråkigt nog var det ju sant, fan också!!
Så nu är det ju bara att sätta igång med det, åhh jag kan knappt vänta så roligt det kommer bli!! (OBS, ironisk)


en bild i repris för denna är så passande nu också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0