update

jaha så värst mycket har egentligen inte hänt, kände bara för att skriva något. Var ju nere vid sjön och åt glass.. blev mjukglass med MASSOR av maränger på!! Underbart, fantastiskt, och sjukt jävla gott, kommer bli mycket mer av dessa (tyvärr).
Sen har jag bara sovit, allvarligt talat, tror jag sovit i ca tre timmar.. lär inte kunna sova inatt, fan.
Och var ju inte direkt så mysigt att vakna upp helt genomsvettig, är det värsta med denna värme (inte för att jag klagar, för det vågar jag inte med tanke på att jag klagade som fan på kylan i vintras)

Nej nu ska jag se på tv.. kul.. verkligen. Spännande liv jag har!

inte länge sen vädret bestämde sig för att få krupp och släppa ner snö på oss oskyldiga människor, så nu får vi allt va nöjda med denna värma och fina sommar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0