16.32

Fick nyss ett sms av min mentor där det stod att jag ska på utvecklingssamtal imorgon 11.30 vilket jag inte kan så nu försöker jag få tag i henne, men det går ju inte så värst bra när man inte har några pengar på mobilen och hon svarar inte på mitt mejl. Får väl ringa henne senare som sista utväg.. läskigt att prata med lärare i telefon!

Nu tänkte jag lägga mig i sängen med en kopp te och titta på Pretty in pink. En så härlig film med Molly Ringwald och med han som spelar Alan i 2 and 1/2 men. Han är så söt och charmig i filmen så man faller ju direkt.(tänkt på att filmen är från 1986 så han är ju ung.)  
Charmiga killar är svår att säga nej till. Och speciellt om de har en sån söt dialekt som skånska.. riktigt svårt att tacka nej till!  GAH!! skånska killar gillar jag nästan lika mycket som ananas och djungelvrål.

fan, borde städa rummet också, mamma tjatar som vanligt... äsch det tar vi sen!
Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0