17/3 Onsdag

Inatt kunde inte jag sova alls, låg vaken och tittade på tv eller stirrade upp i taket. Plus att jag har en hund som har blivit knäpp, hon är alltid jätteorolig över sina bäbisar (hennes leksaker). och så springer hon runt och ylar och piper dygnet runt. Hon ska alltid ligga typ i ansiktet på mig så det gjorde det ju inte direkt lättare att sova. När klockan var runt tio över fem lyckades jag äntligen somna.. men då ringde ju klockan halv sex. Men jag var så otroligt död så jag bestämde mig för att skita i den första lektionen.
Så nu har jag äntligen fått sova ut lite och jag ska precis äta min frukost. Ska snart upp och bestämma lite tider med chefen på jobbet. (ska börja jobba inom äldreomsorgen i påsk) och sen blir det att ta halv fyra bussen in till skolan för min nästa lektion. :)




Snodde denna bild från toves blogg igår. Det här är hennes kompis på bilden som skulle ta en bild på sig själv... ser ni vad hon lyckades få med i bakrunden??
Så jäkla äckligt tycker jag.. tycker sånt där övernaturligt är skrämmande och äckligt.





Kommentarer
Postat av: J'licious

söt!

2010-03-17 @ 21:47:16
URL: http://jllicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0