24/3 Onsdag

Idag kändes det som om jag vaknade upp med världens bakfylla. Huvudet dunkade som tusan och kroppen orkade inte ens röra sig.. så jag bestämde mig för att ligga kvar och sjukanmäla mig. Måste vila lite så jag orkar ta mig till jobbet och snacka lön med chefen senare idag, ska väl också lägga upp mitt schema tror jag.

Huvudvärken har lagt sig lite, tog en ibumetin, men känner hur det är påväg tillbaka. Så ska väl ner och göra mig lite frukost sen bädda ner mig i sängen innan det hinner sig tillbaka.

Blev ju då ingen strejk mot vädret idag, får bli imorgon istället!! fast ser nu att det är rätt fint väder ändå, solen skiner ju. Hoppas det håller sig i nu..
Vädert måste nog vara det mest omtalade just nu, samtalsämnet alla använder.. men kan nog bero på hur sjukt trötta alla är på detta.

Men ha det bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0