31/3 Onsdag

dagen har bestått av musikal repition.. tänker inte berätta mer om det!!
Gick lite på stan efteråt med Elin och Heidi, handlade solbrillor och en sommarklänning. (visar sen) Fick in pengar på kortet idag och har redan shoppat slut på hälften, haha. Plus att jag ska ta ut en hundring till "dricka" som behövs till fredag. Ska nämligen ha grabbkväll vi tjejer i klassen. Alla ska klä ut sig till en kille, jag själv ska vara snobb/schtekare! Sen ska vi käka korv, kolla på Die Hard, sport och porr, samt dricka öl och klia oss i skrevet. Killgrejer ni vet?!
Även Sebbe och Fredrik ska med men dom får istället klä ut sig till tjejer, inte mer än rättvist! Känner på mig att denna kväll kommer bli riktigt kul.. men det återstår väl att se :) har iaf hittat de kläder jag ska ha på mig.

Nu känner jag doften av lasagnen som står i ugnen, så ses!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0