hemma

Hejhej nu är jag hemma, eller det har jag varit ett tag nu. Var faktiskt tvungen att plugga så det vart prioritering nummer ett idag. (chocking) är fortfarnde inte klar för jag kan typ ingenting men var tvungen att ta en liten paus, checka hur ni mår, lyssna på musik, ja det gamla vanliga.

Just nu sitter jag faktiskt och käkar riskakor och keso, kände att jag var tvungen att vara lite nyttig eftersom det inte blev nån dans för min del idag. Åt till och med broccoli till pluggandet, det ni. Ibland kan jag allt va duktig!!
Precis när jag skev detta tappade jag keso i urringningen, ett tips: ät inte nått klegg och skriv samtidigt, det slutar inte lyckligt. Är helt kletig mellan tuttarna nu ju, usch!



PÖSSSSSSS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0