nu jävlar!

idag har jag verkligen inte gjort ett dugg, bara suttit framför tv:n och kännt mig som skit. Jag borde kanske göra något med mitt liv? Är så trött på allt, är så trött på mitt onyttiga ohälsosamma liv så nu jävlar ska jag börja träna. Fast det får ni nog hjälpa mig med annars klarar jag det aldrig.
Förstår inte människor som tycker det är kul att träna, visst det är ju skönt efteråt men det är ju värsta plågan under tiden. Att bli svettig och anfådd och se ut som ett monster under tiden är ju inte något jag direkt ser fram emot att göra varje dag. Har ingen extra energi över till sånt heller, men det beror nog mest på att jag inte tränar heller.. träning ska ju vara något bra i slutändan, gäller bara att se det så också! SLUTA VARA NEGATIV.
Så nu ska jag bevisa att mitt dåliga och slappa liv är över.. jag ska allt det första steget utanför dörren och sen bara ge mig ut och springa. Minst två gånger i veckan!! Nu jävlar ska jag börja planera allt bättre.
Välkommen till ditt nya liv Petra! ... TACK!!!


Nu är jag ombytt och redo för en tur i det kalla

Kommentarer
Postat av: Heidi

Det glädjer mig :)

2010-03-28 @ 18:29:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0