och hon gör det igen!

hey, vet ni vad jag nyss har gjort? .. jag har vart ute och sprungit, IGEN!! Och jag orkade faktiskt mycket mer, hade bättre musik, och jag glömde inte min sportbh den här gången!
Jag är faktiskt stolt över mig själv, tror faktiskt att detta är något jag kommer göra rätt regelbundet (förhoppnignsvis!) 
Nu käkar jag banan och dricker vatten ur min söta lilla julmustflaska. Ska snart hoppa in i duschen och tvätta av allt svett som rinner ner för min panna. haha.


När man kommer tillbaka är det meningen att man ska va såhär röd och svettig!!



Kommentarer
Postat av: Heidi

Oh så härligt! :D

2010-03-30 @ 21:45:38
Postat av: Emelie

Bra kämpat! :D önskar bara att jag hade lite av din motivation just nu..

2010-03-30 @ 22:10:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0