Sådär ja!

Nu har jag precis kommit in från min springtur. Gick väl rätt bra, men tror jag är den människan som har sämst kondition på denna planet. Så blev faktiskt mest gång, men hey jag gav mig faktiskt ut!! och det ska fan bli mer gånger!
Märkte när jag började springa att jag hade glömt sportbhn, var inte direkt skönt, tuttarna hoppade runt som barn på julafton. Måste blivit så inne i händelsen av att jag skulle springa att jag glömt bort att sätta på mig den. Men men då vet jag det till nästa gång.

Måste ge ett litet tack till Heidi som alltid blir så glad när man säger att man ska träna, den peppen jag är ute efter! :) puss på dig!!!!

Kommentarer
Postat av: Heidi

puss på dig! :)

2010-03-28 @ 20:27:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0