shopping

Gick och kolla lite på Åhlens med gabbe och elin efter skolan idag. Dom har äntligen fått in hatten som jag vill ha. Plus att jag hittade ett par solbrillor jag ska köpa sen. Har redan en massa men det är ungefär som med ringar, man kan inte få för lite av dom! Har en massa Wayferes i olika färger, vissa av dom använder jag inte ens, men denna gång blir det ett par pilot. Är också grymt snyggt ju.
Trist att inte kunna handla det nu bara, har 70 kr på kortet och det kommer man ju inte direkt långt på. Bara vänta in april månad sen blir det shopping på Åhlens. haha.

Äntligen har de fått in hatten, endast 129 kr!!


Solbrillorna ser ungefär ut som de tjejen har på sig. Guld/bruna pilot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0