the day is over.

Då var heldagen med muskal över. (har den faktiskt varit ett tag men ändå) Man blir väldigt utmattad av den långa dagen men vi har faktiskt väldigt kul emellanåt. Längtar tills premiären och premiärfesten, tror det kommer bli riktigt kul.  Nu börjar det faktiskt ta sig också.. lite smågrejer att slipa på, helheten är väl i stort sett klart.

När jag kom hem blev det lite käk och sen somnade jag i soffan, duktigt!! Jag blir så trött när jag kommer hem, och sen blir det ju inte bättre av att jag lägger mig framför tv:n. Men får väl se hur lång tid det tar att somna i natt, det visar sig väl då.

Men nu ska jag kolla lite på The Simpson, hade tänkt springa idag med men det regnar så jag vart inte så pepp. Får göra lite styrka idag istället.
Men ska kika lite mer på tv först.. dessa ursäkter! haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0