träning

sitter just nu och pratar träning med elin på msn och hur jävla dåliga vi är på att ta arslet ur vagnen och göra nått.
Men nu när vi väl pratar om det fick jag lust att bara ge mig ut för en liten springrunda, som för övrigt inte hade blivit så lång med tanke på min kondition. Men sen är ju klockan tjugo i tio också och jag har precis duschat. 

Men när denna hemska is på vägarna börjar smälta har jag lova mig själv att jag ska ut och springa lite, skulle verkligen behövas.  Önskar bara att jag var bra på att pusha mig till att göra nått, eller att jag var träningsintresseras i huvudtaget, men en sån tur har man ju inte.
Nej men fan jag måste faktiskt trimma upp kroppen lite inför sommaren, kan ju inte ligga vid stranden och se ut som en strandad valros, folk kommer ju för sjutton bli rädda!!

Imorgon har jag dans (balett) och då jävlar ska jag ge allt, ska ha så ont på tisdag att jag inte ens kan gå!
Tack och hej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0