vad är det för fel på vädret?!

Igår när jag skulle åka till Strängnäs var det jättefint väder. Både solbrillorna och jeansjackan åkte på när jag gick till bussen.  Men dagen därpå när man sitter och väntar på bussen hem så börja det snöa! :O Det bara kom mer och mer och när jag väl var hemma var det typ snöstorm, och det skulle jag gå hem i med min lilla jeansjacka.
Nu får det va nog tycker jag. Antingen snöar det eller så är det fint. Orka att det ändras helt plötsligt bara sådär över en dag!! vi alla trodde nog att våren faktiskt äntligen var påväg, men se så fel man kan ha!
Usch, äckliga snö!!!!!!!!!!!!!!!


såhär lättklädd kunde man vara igår utan att frysa.. men såhär lättklädd var jag då också tvungen att gå hem..

.. i detta helvetes jävla skitväder!! (ursäkta språket)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0