vill ha vår och sommar nu!!!


Första vårkänslan- skinnjackan o solbrillor på, och att kunna sitta i solen o bara njuta.


Sommar- fram med studsmattan


vill klä midsommarstången


vill kunna sitta ute om kvällarna


vill kunna ta ett nattbad med de bästa


vill gå ner till sjön för första gången och känna mig vit


vill spela volleyboll


vill sitta på trappen med linn hela natten och skratta tills vi gråter


vill stå på en sockerbit på en åker och bara skrika


vill åter igen ge mig på Stockholm boogie-posen


vill sitta ute och höra channettes underbara sång


vill uppleva Skånes fina stränder!!


men mest av allt vill jag se grönt gräs och en stor sol på den blåa himmlen.

Kommentarer
Postat av: Your lover

Gillar inte bilden på studsmattan måste jag säga... inte OK!!! ;D haha

2010-03-15 @ 21:32:44
Postat av: Filippa

alltså nattbadet MÅSTE upprepas någon gång i framtiden!!!

2010-03-16 @ 19:44:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0