18/5 Tisdag

idag försov jag mig och missade bussen. Och eftersom jag bara hade en lektion på morgonen så fick jag stanna hemma, blev som en ledig dag. vet egentligen inte om jag orkar stanna hemma men har väl inte så mycket val. imorgon är det tillbaka till skolan, många håltimmar men det får man väl uttnytja till plugg. Sen måste jag till polisen och fixa nytt pass och id också.

idag ska jag förbi jobbet och hämta schema för i sommar, skulle komma förbi vid två! Hoppas att jag får jobba rätt mycket ändå, vill ha mycket pengar. Hoppas på ca 6 veckor eller lite mer. Vill bli rik!! haha.
nu är det livräddarna på bondi på tv4 Fakta. Så dags att spana in de solbrända livräddarna, grr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0