7/5 fredag

idag åkte jag in till skolan vid halv tio för att göra prov, det gick faktiskt rätt bra, eller helt okej åtminstonde, g borde jag lyckas få. Känns bara skönt att få det provet ur bilden, nästa prov som måste göras är nu buddismen. Den måste jag nog troligen göra nästa vecka, usch aldrig kan man få slappna av. Borde kanske börja på de två uppsatserna också, fan vad jobbigt allt blev helt plötsligt.
Men idag blir det nog inge mer plugg, ska bara sitta vid tv och ta det lugnt heeela kvällen. Imorgon och söndag får nog bli lite pluggdagar.
Nu har pappa fixat ananas som jag ska käka. Nog för att det är burkananas och är inte i närheten så gott som färsk men han hade det till pizzan och det blev rester så jag får va glad för det jag får, ananan är gott i vilket fall!!


MUMS!!! Här elin kan du se hur de växer också!!!


Kommentarer
Postat av: Elin

Haha, fan va konstigt det såg ut :P

2010-05-07 @ 17:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0