dålig humor?... JA!!

Elin säger:
haha, nejdå, så frisk är jag inte än, tycker typ det är jobbigt att gå upp för trappen
Petra. säger:
haha men det tycker jag alltid
jag kanske alltid är sjuk? ... eller dålig kondition kallas dt nog.
Elin säger:
hahaha, jaa, men det kanske är en sjukdom...
Petra. säger:
läskigt
kommer jag dö?
Elin säger:
det finns ett botemedel...
det är ganska jobbigt, kräver rätt mycket av dig och har en del biverkningar
det kallas TRÄNING
Petra. säger:
oh fuck.. har hört att det ska tära mycket på kroppen  stämmer det? kommer jag inte typ bli.. åh vad kallas det... andfådd då också? är det bra?
Elin säger:
jaa, det kommer du garanterat bli, kroppen kommer även lämna ifrån sig vätskor - svett och efteråt kan du känna en hemsk smärta - träningsverk!!!
och dessutom! så kommer du bli trött
men vill du bota den dåliga konditionen så är det den enda vägen är jag rädd..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0