fan vad jag är bra!

Goddag! Förlåt att jag inte har uppdaterat men jag bestämmde mig för att strunta i internet denna förmiddag och tillängna att tid till min röstuppsats. Och det är jag glad över att jag gjorde för den är nämligen klar nu!!! fan vad bra det känns.. bara fem saker kvar då! haha. Men man får väl vara lite positiv och tänka att det här är de allra sista fem läxorna jag har kvar, sen är det slut.. föralltid!!!
Nu tänkte jag att jag skulle göra klart min säkerhetsuppgift som skulle vart inne för två veckor sen också, lika bra att passa på medans det rullar på bra! vem vet, snart försvinner all glöd igen..


jag har kommit på att det är så mycket skönare att plugga i köket.. det är ju bra att jag kommer på det när det bara är fyra veckor kvar i skolan!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0