Finding Neverland

Lyckades hitta en film tillslut, Finding Neverland. Den är fin, grät en skvätt! Men det gör jag varje gång. gillar Johnny Depp också ,. Och inte tala om Kate Winslet, wow vilken grym skådespelare hon är, underbar!! Jag vill bli som henne när jag blir stor.
Men nu är det dags att sova och ta mig in i drömmarnas värld, vem vet, jag kanske tar mig till Neverland. Johnny Depp säger att man ska komma dit om man drömmer riktigt mycket. vem vet, johnny själv kanske är där, vem vet, det kanske händer nått, vem vet! grrr, haha. (Johnny Depp är sexig!!)


Kommentarer
Postat av: Johanna

ÄLSKAR den filmen!!

2010-05-22 @ 14:28:34
URL: http://thelifeofannaochjohanna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0