Godmorgon

Idag är jag verkligen svintrött, är inte alls pigg. har jätteont i vänster öra, kallsvettas och sen har det börjat svida lite i halsen.. inte bra. Har inte tid att bli sjuk nu!
Så dagen kommer nog bara bestå av filmtittande, har lånat en film av grannarna, The Invasion.(tur att det inte är så soligt idag då!) 
Ska väl först och främst äta lite frukost.. är faktiskt jättehungrig samtidigt som jag känner mig lite illamående.

Oj just fan, plugga måste jag ju också, fan det hade jag redan glömt! Men aja det tar jag hand om ikväll, just nu är inte mitt huvud pigg nog för att ta itu med sånt skit.


pigg och fräsh med påsar under ögonen.. och jag som aldrig brukar ha påsar under ögonen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0