godmorgon/eftermiddag?

Jaha ska man berätta lite om kvällen nu kanske? Det började med förfest i en lekpark vid stadsparken med elin, filippa och heidi (förfest= en varsin öl eller cider). jag och elin satt där i två timmar och vänta på de andra, svinkallt kan jag säga!(kanske inte så lockande inför natten) Sedan begav vi oss till Olearys för pommes och öl. Satt och snacka i några timmar och hade väldigt trevligt, var ju inte andra som dök upp nudå men vi hade trevligt ändå. så någon musikalkväll kan man ju inte direkt kalla det...
Sen försökte vi få personalen att öppna party-delen så vi kunde dansa men verkade som de inte ville göra det för att de var rätt lite folk. Men tillslut runt tolv öppnades portarna och vi dansade till dom stängde, askul!!!! efter stängning drog jag. elin och filippa till subway för lite nattkäk, träffade på en väldigt full men asrolig kille där.. haha ja skratta fick man göra åtminstånde.
När även subway stängnde började funderingarna vart man skulle sova.. blir det en parkbänk i den iskalla natten eller inte? nej det blev det inte, vi beslutade oss för att höra av oss till channette istället, och hon är så underbar och ställer alltid upp så jag och elin drog dit. Satt och snacka hela natten och eftersom vi alla var övertrötta hade vi väldigt kul kan jag säga. Kom på en nytt tv-program också som vi ska få tv4 att starta, Wazup in da kitchen, kommer bli en mycket spännande program, vänta bara.
Imorse tog jag iaf åtta-bussen hem och har sovit fram tills nu. var riktigt skönt, kommer ju inte kunna somna inatt men äsch skitsamma.
bilder kommer lite senare när jag orkar lägga in mina få och när filippa lägger upp sina!
see ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0