imorgon

..kommer bli en riktigt chill dag. Börjar halv nio och slutar tio.. det kallar jag för en lagom lång dag. Har endast en lektion, nog för att det är den jobbigaste av alla, kultur och idéhistoia bläää!
Efter det så ska jag tillbaka till solariet, elin var ju där idag så nu ligger jag ju lite efter. Hoppas att det kommer märkas nån skillnad i slutändan, annars har man ju lagt ut pengar i onödan. Men sen tar jag bussen hem och då kanske man borde sätta igång och plugga till kulturprovet. Hoppas på fint väder så man kan sitta ute på trappen och sola benen samtidigt (jag ska fane mig ha bruna ben på söndag). Och sen fick jag värsta kicken idag att börja träna igen, nu har jag haft uppehåll väldigt länge pågrund av musikalen och allt sånt så är nog dags att börja forma det man bär runt på igen. Tror faktiskt att det får vänta i nån vecka till, iaf till efter kryssnningen så jag inte blir ännu mer sjuk. Men det det är typiskt, blir alltid sugen på att träna när jag inte kan eller får göra det.

men nu blir det duschen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0