jag har vart så duktig

för jag har precis städat. Jag tappade mobilen i golvet och när jag skulle ta upp en fick jag en insyn under min säng och det var ingen trevlig syn, höll på att bli dödad av de stora dammråttorna som tydligen bodde där. Nog för att jag alltid velat ha mina egna husdjur men dessa var riktigt läskiga.. Men nu är det rent och fint.. på golvet iaf. hyllorna och sånt orkade jag inte damma.. dom damråttorna som bor där har inte hunnit blivit så stora, än är de bara söta, haha.
Nu måste jag hoppa in i duschen, klockan är ju snart nio och jag skulle ju äta popcorn idag tänkte jag.. får skynda mig. Elin den tönten vill ju inte komma hem heller, jag som så gärna vill visa henne den där lägenheten jag hittade tidigare idag. (plus att hon ska skicka lite grejer till provet på tisdag, men inte lika viktigt, haha)
Nu skriker duschen på mig, pusshej levetpastej!


eftesom elin gjorde en ala-Forni igår så måste jag göra en ala-cimon ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0