jävla ungdomsmottagning

Nu sitter jag här hemma förbannad och försöker få nått plugg gjort, går inte direkt så bra!
Ringde till ungdomsmottagningen idag för att jag behöver en ny årsförbrunkning av p-piller. har varit utan nu i några veckor för att jag inte haft tid att åka ner till flen för att fixa.. man är tydligen tvungen att ta blodtryck och skit. Men jag testade jag att ringa till eskiltuna och boka tid för ett tag sen, men då säger de bara i telefonen att jag får ringa tillbaka en annan dag för de inte är där nu. Då ringer jag tillbaka den dagen de så åt mig att ringa men vet ni vad de säger då? .. att de inte är där och måste ringa tillbaka en annan dag!!! Va i helvete de sa ju åt mig att ringa nu!! Och nu har jag inte ringt på ett bra tag så testade idag men då säger de ju såklart samma sak.. jävla idioter! Är det inte meningen att de ska finnas där???
Och eftersom jag nu gått ett tag utan p-piller så kan jag inte vänta så mycket mer för då får jag börja om på nytt igen, vilket betyder att jag återigen kommer gå upp massor i vikt! (NEJTACK!)
Funderar på att testa mini-piller istället men det har jag hört både bra och dåliga saker om.. antingen har man mensen tre månader i stäck eller så går det över helt. Och inte direkt så att man vill riskera att ha mensen i flera månader, så kul är det inte att blöda ur underlivet!!!

Usch, hatar det här! Otrevliga är de också.. när jag ringde första gången till flen sa de bara "och? inte mitt problem eller hur?" Ehh nej kanske inte, men inte mitt fel att jag är upptagen mornar och kvällar för att vi spelar en jävla musikal idioter!!! Och blodtryck det kan liksom min pappa ta på mig, han är ju fan sjuksköterska..
Nej nu ska jag äta fiskgratäng och lugna ner mig lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0