kamera

Jag vill ha en ny kamera, den jag äger just nu suger. Det är verkligen dålig, man blir helt vit i ansiktet och så tar batteriet slut direkt!
Skulle istället vilja ha en ordentlig och bra kamera, nästan som en systemkamera fast inte riktigt. Vill att den ska vara riktigt bra, både på nära håll och långt ifrån. Men det ska se ut som en vanlig digital kamera, ska vara smidigt att släpa med sig den liksom. Hittade en på elgiganten som faktiskt låter rätt bra.. sen har ju inte jag nån aning om vad alla ord betyder, haha.


Digitalkamera med lång batteritid, 12,1 megapixel, 10x optisk zoom och 3" widescreen.
Med 24mm vidvinkelobjektiv och hela 10x optisk zoom kan du komma extra nära och samtidigt få med hela motivet. Bildstabilisatorn ger klara och skarpa bilder även när du, eller objektet är i rörelse.
Med SUPER LIFE-batteriet kan du lugnt ta med dig kameran på utflykter utan att behöva oroa dig för att batteriet ska ta slut.
Du kan också spela in videofilm i HD-kvalitet och visa upp dem på den breda 3 tum LCD-skärmen.
Menyerna är på svenska och enkla att navigera i.


Låter inte denna rätt bra ändå? är ju sämst på sånt här så kom gärna med tips! :)
Den kostar 2290 kr. Men jag vill ha en lite dyrare och bättre så det inte bara blir ännu en till billig och halvbra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0