kan inte sova..

sitter här i sängen och läser miljoner bloggar bara för att ha något att göra. Det börjar klia i ögonen och känner mig kissnödig fast jag inte är det. Grease spelas i bakrunden men orkar inte titta..

Skulle gärna vilja gå ut i den friska luften och ta en promenad men vem vill gå med mig vid den här tiden?
Nästan så jag önska att jag hade några läxor kvar bara för att ha något att göra, fördriva tiden med. Konstigt hur man aldrig är nöjd med någonting. När man har läxor vill man inte ha några, men har man inga så blir man uttråkad.. nej men jag är riktigt glad att plugget snart är över, vill nog mest bara ha något att klaga över.
Jag får väl ligga här i mörkret och stirra i taket och tycka synd om mig själv, inte många andra alternativ..
men.. sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0