kort hår

Har sett många som har skrivit om kort hår och sen har Dannie klippt kort nu vilket får mig att bli intresserad av kort hår. Att ha kort hår är ju så sjukt snyggt, inte alla som passar i det men..
Man blir lite småsugen på att kapa av allt nu, känner ni mig så vet ni att får jag för mig att färga håret mörkt eller klippa lugg så gör jag det samma dag. Men tror faktiskt att kort hår lär det nog aldrig bli, inte än på ett tag iaf. Är jätterädd för att jag inte ska passa i det och då är det ju liksom kört. Jag kan bli riktigt irriterad på mitt långa hår, är bara elektriskt och jobbigt, men fan vad jag skulle sakna det om jag väl skulle kapa det. Eller ska jag kanske våga testa nått nytt ändå?.. nej sluta nu!!!!

Denna kvinna har sjukt snygg frisyr!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0