kultur - done!

Nu har jag gjort anteckningar inför provet på fredag, usch vad jobbigt det är.. men aja nu är det gjort! Nu är det bara att få in det hela i mitt lilla huvud också, men det får vi ta senare ikväll och imorgon.
Funderar på om man kanske ska försöka ge sig på arbetsmiljö och säkerhets uppgiften också? den skulle ju vart inne idag men vet att eva inte bryr sig så mycket om det är lite sent. Det sa hon sist iaf, min förra uppgift var inne sent också, haha bad petra! Kanske är något med lärare som heter eva? våran mentor har aldrig brytt sig om det kommit in sent heller, nog för att hon stavas med w (ewa) men det verkar ju inte spela nån roll. Sånt gillar vi!!!
Men äsch, jag ger mig på den där uppgiften nu, verkar som jag har en rätt produktiv dag ändå! :)



Titta vilket fluffigt hår jag har!! Me like

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0