Måndag

idag skulle jag ha följt med elin och kolla på skor på tuna park, men jag försov mig så stackarn fick gå där själv (men hon hittade ett par fina skor i slutändan och det är väl huvudsaken, med eller inte med mitt sällskap) Men sedan mötte jag upp henne vid matsalen, flickan ville ju ha mat..  
Sen var det dags för redovisning av mitt powerpoint på säkerheten.. men internet skiten ville inte fungera så jag får göra det på onsdag istället, fan så typiskt! Sen håltimme fram till dansen där det bara bjöds på godis i massor och betygssnack. Fick vg.. sumpade mitt mvg med andra ord. Men det hade jag faktiskt räknat med, men är nöjd ändå. vg i dans liksom, inte helt fel med tanke på att jag och dans vanligtvis inte går ihop.

Fick hem mitt schema för juli idag också, har ett rätt chill-schema. Även fast jag inte är ledig veckovis och kan då inte åka iväg på semster, så har jag rätt mycket ledigt. Har dagar då jag slutar tolv, eller dagar då jag börjar fyra på eftermiddagen. Och då har jag ändå hela dagar att tillbringa i solen. Sen är jag ledig hela dagar och sånt också.. så ja en mycket bra schema enligt mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0