Mat

Nu har jag duschat och gjort mig megafräsh!! Rakat armhålor o ben, haft hårinpacking och smörjt in hela kroppen, len som ett litet barn.. eller kanske inte riktigt, men man kan ju alltid drömma.
Nu sitter jag och öser partymusik i min assnygga (och sköna) FAME-tröja.. börjar bli riktigt pepp nu faktiskt.
Ska snart ner och laga ma också, jag har lovat mamma att jag skulle va duktig och laga maten idag (dum jag va). Dagens mat bli stuvade mackaroner och korv. eftersom vi aldrig får stuvade mackaroner hemma så förhandlade jag med min mor.." ska jag laga maten blir det stuvade mackaroner punkt slut. Se så gå och handla det nu kvinna!" Ungefär så lät det, hihi.



Nej nu är det dags för lagande av mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0