mysig sommarkväll

Ja kvällen har varit väldigt mysig och rolig. Började med krocket, sedan blev det grillning för fulla muggar. Älskar verkligen grillat, bästa med sommaren, så jävla gott!!!  och mega skönt var det att sitta ute också, fortfarande 16 grader ute, sjukt ju :)nackdelen är bara att massa myggor har bestämt sig för att börja förstöra de fina sommarkvällarna, damn you!!!

De vuxna sitter just nu framför tv:n och dricker wiskey (testade det ikväll, ASÄCKLIGT!) och kollar på fotboll medans mitt sällskap Bella har dragit hem för att sova. Är rätt trött själv så ska väl ta och bädda ner mig i sängen snart..
Men hade egentligen tänkt dragit ett skämt som min pappa drog tidigare ikväll men kommer tyvärr inte ihåg den.. typiskt mig! men ni hade skrattat jag lovar..

Nej nu tackar jag för mig och ska somna till en film, godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0