onyttig.. som vanligt!

för nån timme sen satt jag vid datorn och läste om chips samtidigt som jag kunde känna hur det vattnas i munnen på mig.. var ju bara tvungen att gå och köpa det!
så det gjorde jag ju självklart, så nu sitter jag här och smaskar på olw´s nya uppfinning.. ugnsbakade chips. De är jättegoda!

har faktiskt en aladdin-ask brevid mig också.. vi har haft den hemma i ett par dagar och de goda smakerna gick ju åt direkt,, men på nått sätt lyckas jag alltid få i mig de äckliga också, hur fan lyckas man liksom?
Nu åt jag nyss en körsbär likör, Bläää!!

Men onyttig som jag gillar att vara så störs jag inte av att det står en chipsskål på ena sidan och en chocklad ask på andra.. man måste få njuta av livet inte sant?


Kommentarer
Postat av: Elin

haha, får jag gissa att du läste det på Kenzas blogg?

2010-05-18 @ 21:23:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0