plugg plugg

alla är helt överlyckliga över att vi tar studenten om en månad (exakt idag faktiskt) men jag tror inte de har insett hur jävla myckety plugg vi har tills dess.. inte så värst kul om man sänker sig nu sista månaden.
Inom två veckor ska allt vara klart för att lärare ska hinna rätta och sätta betyg, och inom de här två veckorna har jag:
1. buddhismen prov
2. röstvård uppsats
3. kulturprov
4. säkerhets uppgift
5. Religions uppsats om etiken
6. Säkerhetspresentation på 12 sidor!

HUR I HELVETE SKA MAN HINNA DETTA?? Och jag som har nada kraft kvar..
dissade tillochmed 1 månads festen på harrys ikväll för att jag måste plugga idag och imorgon.

Nu har jag gjort två väldigt deprimerande inlägg, får se om något positivt skrivs idag.. tveksamt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0