tisdag

Kan dra dagen lite fort bara.. hade en lektion på morgonen och kom hem nu. Så har tillbringat all min tid på stan med elin. Har lämnat in min klänning, hittade ett ställa tillslut. Sen har vi bara gått runt och kollat kläder och lite "flytta hemifrån"-prylar. Är jättekul, längtar verkligen tills elin och jag ska flytta till norge så vi kan shoppa loss på IKEA. Hittade en underbar groda också (gosedjur alltså) som jag nu ska önska mig i studentpresent. Det är stor och rund och skulle passa perfekt brevid mig i sängen, den var bara så otroligt mysig. kostar dock 300 spänn, förstår verkligen inte varför gosedjur är så dyra nu för tiden..

Ikväll vid åtta har jag blivit tvingad ner till bilbingon för att hjälpa mormor i kiosken.. visst tar bara en halvtimme men är ändå sjukt tråkigt!
Nu måste jag byta om till torra kläder och ställa in fiskgratängen i ugnen.. peace!

denna mysiga sak vill jag tillbringa mina nätter med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0