tjoooo!

Idag har jag varit i skolan trots min lediga dag, gjorde mig inte ett dugg, gillar att vara i skolan nu för tiden! Man börjar inse hur okej det är att åka till skolan varje morgon om man är ledig hela tiden.. testa den teorin och gilla skolan igen!! :) (fast läxorna kan ju ta sig nånstans!!)

På klassrådet idag disskuterade vi vad vi ska göra sista veckan och studenten.. ritigt nära nu bara 23 dagar!!!
efter det skulle jag egentligen fixat passet och id-kort på polisen man när jag såg alla människor därinne så lockad lite glass med elin mer.. så vi drog till stålfors där ett 7eleven ligger (elin skule få en gratis glass där) men tydligen funkadfe det inte så blev vanlig glass.. onödigt att gå ändå dit bara, men vad gör man inte för gratis glass? jag hade gjort samma sak.
Satte oss vid ån och pratade lite.. den skitungen har ju varit sjuk ett bra tag nu :P


twister, my favorite!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0