tråkigt helg

hatar att den här dagen har känts som söndag.. är ju bara fredag för sjutton. Och jag känner på mig att dagarna här näst också kommer kännas som det med tanke på att alla mina helg-planer gick i stupet!
Inget plugg får jag gjort heller.. känns bara som bortkastad tid, borde börja göra något med den lediga tid jag har. Fan jag vill inte vara ledig såhär mycket.. man kan inte njuta av den lediga tiden man har på samma sätt eftersom jag är ledig hela jävla tiden. Alla är jätteglada över att de har långhelg, jag har långhelg varenda jävla helg! Man orkar inte duscha, man orkar inte bry sig om att klä på sig, man orkar inte gå ut, man orkar inte ens träffa folk även fast man inte bara vill ligga hemma. Idag har jag inte varit utanför huset en enda gång, har funderat på att ringa nån och bjuda över men samtidigt har jag inte orkat. Det har gått så långt att man inte vill ligga hemma själv, men samtidigt inte vill göra nått! Vad ska man ta sig till?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0