ungdomsmottagning

Ringde till flen idag för att kolla om de hade öppet imorgon så jag kan gå och prata om mina p-piller, men de hade ju självklart stängt(som vanligt)! Ringde då till eskilstuna men guess what? de sa återigen att jag skulle ringa på tisdag för att de inte var där nu.. haha fyfan, det här börjar ju bli skrattretande! När ska man få tag på dom egentligen, nästa år? Börjar tro att de nästan försöker ignorera mig nu bara.. borde jag ta det här personligt eller är det bara ren tillfällighet?  


Kommentarer
Postat av: Elin

Dom vill att du ska bli gravid!! och sen att du ska adoptera bort dina ungar så dom kan köpa dom eftersom dom själva inte kan få så snygga barn! där har vi det, dom är avundsjuka på ditt utseende!!!

2010-05-20 @ 19:51:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0