100916 - Godmorgon

Oj varför är hon uppe såhär tidigt tänker säker alla just nu.. jo folk har nämligen ringt hela morgonen vilket gör att jag inte kan somna om. En kvinna på ett jobb jag sökte för några veckor sedan och som också känner min mormor ringde till henne och fråga efter vårat nummer och sedan ringt till oss (mig dårå) för att säga att dom slarvat bort mina pappper och de ska hålla ett vikarie-möte snart så hon tyckte jag skulle ringa upp dom. Har nu gjort det och dom bad mig skicka in mina papper istället för dom var tydligen inte så bra på att hålla koll på dom. Jag ska iaf nu skicka in ett litet mejl och dom skulle höra av sig när mötet blev av.
Men nu känner jag att det stora frågan är.. Har jag fått jobbet och det är någon slags utbildning jag ska på? Eller är det här något slags möte där jag bara ska visa upp mig och sedan väljer dom ut vikarier från oss som var där?
Jag hoppas på på det första!!!!

Men nu ska jag se film hela morgonen och se om jag lyckas göra någon frukost, är inte sugen på något alls (konstigt, jag som alltid vill ha något!)
MEN GODMORGON SNYGGINGAR!!

vi börjar morgonen med en bild på Oskar, då kan inte mycket gå fel!..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0