Måndag

jaha tillbaka till vardagen då? .. eller nej, arbetslös som man är så finns det ingen vardag. Usch vad uttråkad jag börjar bli! Finns inte mycket att göra.. imorgon ska jag till arbetsförmedlingen och skriva in mig också.. uäk!

Jag mår lite bättre idag iaf, febern är borta men rösten är lite tvivelaktig. Den försvinner titt som tätt, det är ju tur att man inte ska ha viktiga samtal med kungen eller så, ja menar så viktigt liv som jag har skulle ju inte det varit omöjligt. Blev ju bjuden på viktorias bröllop men tackade nej.. jag kände att jag inte ville sno uppmärktsamhet från henne och daniel.

Anyway, dagen kommer väl ungefär se ut som igår.. tv, film, dator..tv,film,dator.. och sen lite mer tv, film och dator!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0