Musik i drömmar

Innan jag hoppar in i duschen tänke jag bara berätta en sak.. jag har börjat lyssna på musik när jag sover, lugn musik! Men detta leder ju också till att låtarna är med i mina drömmar. Inatt drömde jag att jag hade idrott och våran lektion gick ut på att vi alla satt i träningskläder på bänkar medans läraren satt med sin gitarr och spelade några låtar. Och läraren var självaste Robert Pattinson som sjöng sina egna låtar... Han sjöng låtar som Never Think och Stray Dog. Och eftersom jag tycker att Robert sjunger så otroligt sexigt så var ju jag lite tänd på honom i drömmen... min egen lärare! Det råkade jag då säga högt (i drömmen alltså) så det blev kallabalik och jag blev kallad till rektorn som skulle prata vett i mig.. vaknade dock sen!
Men lite kul var det allt :) haha.


Detta är jag när jag sover.. helt allvarligt! Superman-posen och allt.

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Vinnaren av dagens blogg är utsedd nu, gå in och titta om det var du som vann! Om inte så kommer det en ny chans imorgon! :D

2010-09-02 @ 21:13:59
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0