Nyklippt!

Lyckades få en tid ändå, skönt det! nu är allt slitet borta, vilket verkligen behövdes, fick kapa en bra bit vilket var lite sorgligt för det känns som jag har jättekort hår nu! Men det får man väl räkna med när man inte klippt sig på 13 veckor, (Just det ELIN!!!). Men det växer nog snart ut igen..
Självklart blev det lite shopping både för mig och mamma också. Förstår inte vad det är för fel på oss..

Här är en sån där jättecharmig bild för att visa hur kort mitt hår är nu.

Ska nu dricka te (ska smaka en av de nya sorterna vi köpte idag) och försöka piggna till lite, ska träffa babe om en timme. Och med babe menar inte jag en skitsnygg kille som jag är tillsammans med utan bara vanliga emelie! (eller vanliga?.. mer underbara kanske?) haha.


Kommentarer
Postat av: Emelie

.. bara vanliga emelie.



men du räddade den snyggt! ;) haha

2010-09-06 @ 19:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0