onsdag

Halloj där! Idag ställde jag klockan på tio, ställde om den till tjugo i tolv, stängde av den, somnade om till tjugo i ett, gick upp, gjorde frukost, satte på datorn.

Sådär, där har ni min morgon lite snabbt. Mycket intressant, inte sant? (om ni säger den där sista meningen väldigt fort låter det som ni säger intressant två gånger, haha)

idag har jag fått order av min mor att städa övervåningen, vi ska få gäster ikväll, padre fyller 46 (tror jag?! oj.. GRATTIS!!!!) så det blir väl lite sockerkaka och cheesecake verkar det som. Av mig och min bror ska gubben få öl och whiskey, plus en whisey bok.
Aja nog snackat, nu vill jag hugga in i min frukost!
PEACE

jag är inte så bra på paint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0