Så jävla puckade!

Jag har nu bakat kakorna mamma bad mig om (åt upp halva degen, sssh!) och skulle bege mig ut på en liten joggingtur men då bestämde sig ju regnet för att komma..typiskt!

Men då kom jag på att jag faktiskt kunde bränna lite skivor. Köpte ju ett 25-pack i fredags så att jag kan bränna ut alla filmer jag har på datorn för de tar bara sån onödig plats. Men när jag nu ska börja bränna en skiva så kommer det upp en ruta där det står att skivan är för liten. FUCK NEJ DET HÄR MÅSTE VARA FEL tänkte jag och försökte kanske tio gånger till innan jag läser på paketet och märker att skivan bara räcker till något som är 80 minuter eller 700 MG stort. JÄVLA ELIN var då min första tanke. Kom då alltså och tänka på när vi handlade skivorna för vi stod inne på clasohlson en bra stund och valde mellan massa olika. Men vi valde dessa för inte hade vi en tanke på att en film är längre än 80 minuter och definitivt är större än 700MG. Ibland är vi bara för dumma, huvudet slår slint rätt ofta, vi slår typ ut varandras hjärnor! Puckade!!
Så nu har jag alltså 25 skivor här hemma som aldrig kommer komma till användning.. GREAT!

Nej ska nu göra mig en fruktssallad och kolla på The hills och The city istället!
PEACE!

Fick också nyss reda på att kakorna jag bakat, JAG! ska mamma bjuda jobbet på och inte alls oss andra.. Åh vad allt går bra nu!!.. pfft!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0