Today it is onsdag

Min allra sista dag på jobbet avklarat.. så vad fan gör man nu???

Nej jag orkar inte prata om jobb mer för det gör mig bara deprimerad.. så jag kan ju istället berätta att jag hämtade ut min skjorta idag. I love it!!!! Ser lite ut som Mimmi Pigg.. men en snygg sådan! haha Nej men bild kommer senare.
Hade ju hoppats på att min ring skulle komma idag också men vart ju krångel.. får hoppas att den är här innan fredag bara så ni slipper mitt tjat! haha :)

Ska nu käka lite mat och tvätta mitt täcke. Hunden har skadat tassen och självklat väljer hon min säng att smeta ut sitt blod i. Var en megastor äcklig vidrig hemskt pöl med blod på påslakarnet och jag höll tummarna på att det inte hade gått igenom. Men vem försöker jag lura klart det hade det.. sån tur har man väl aldrig. Så nu är det bara att slänga ner skiten i tvätten så får mamma ta hand om det ;) haha.

PUSS.

P.S har ont i ryggen.. buhu! (ett ironiskt buhu!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0