19/4 Måndag

Ja idag har vi haft ännu en föreställning, är verkligen fullt upp nu, men fan vad kul vi har!!!! Klart det bästa jag gjort på länge! Idag spelade vi för åttor och några ib-elever från skolan, och vi hade räknat med att bli ratade totalt av dom alla men chockerande nog gick typ alla därifrån och sjöng på Fame-låten. Vi fick värsta applåderna också så det verkar som vi faktiskt lyckades bevisa hur jävla grymma vi faktiskt är!!! SLUTA SE NER PÅ TEATER!!! det är allt jag har att säga!

Imorgon blir det två föreställningar, en redan halv tio vilket betyder att vi har samling halv åtta.. jobbigt! Men nu känner jag faktiskt att jag vill åka in så blir nog inte så  jobbigt som man kan tänka sig. Känner mig så gymt pepp inför imorgon och inför hela veckan som kommer.
Nu borde jag hoppa in i duschen och kanske tvätta av det här äckliga sminket man är tvingad att använda. Och efterrsom jag är så lat och inte orkar tvätta av det direkt efter föreställningarna så får jag köra på solbrillor hela vägen hem.. man lär ju inte ha lite finnar sen när detta är över!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0